måndag 14 maj 2007

Hur mycket man är du?

Här kommer veckans Tjejsnack:



(Veckans frågor kommer från Pernilla)



  • Byter du glödlampa om det går en?
    Självklart!

  • Tankar du bilen?
    Visst gör jag det.

  • Vet du hur man gör om en propp går?
    Med tanke på alla gångna proppar i samband med att vi förr startade våra höfläktar, skulle jag vilja säga att jag är något av en "proppbytareexpert".


  • Vet du hur man installerar tvkanalerna på en ny TV?
    Njaaa, jag skulle nog kunna klura ut det, men har inte behövt försöka.

  • Fixar du stopp i handfat/duschbrunn?
    Hittills har jag lyckats det gånger det varit stopp.



Veckans tjejsnackare: Vnikka


Nominerad av:Linda


En liten reflektion bara:
Är det speciellt manligt att klara såna här enkla vardagliga saker?

Inga kommentarer: