söndag 14 oktober 2007

Relationer

Veckans frågor kommer från Ewelina



  • Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
    Min man är den som jag vänder mig till i absolut första hand.

  • Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?
    Det kan nog var svårt att rangordna sina vänner och bekanta. "I nöden prövas vännen", heter det ju och det är nog så det är. Det är först i en krissituation man ser vilka som är de verkliga vännerna.

  • Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
    Det kan jag nog inte påstå att jag har.

  • Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
    Det tycker jag nog att jag har, hoppas att de tycker detsamma?

  • Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
    Svårt att veta, kanske är jag lite envis av mig. Jag har svårt att avbryta något jag håller på med och vill nog väldigt gärna vara den som har rätt.


Inga kommentarer: