tisdag 19 juni 2007

Ditt boende


  • Hur bor du?
    Jag, min man och våra två katter bor på en lantgård och vårt hus är ganska stort. Hur det ser ut kan du se i toppbilden. På nedre våningen har vi sal, salskammare, vardagsrum och kök och på övervåningen finns det 4 sovrum.

  • Hur många gånger i ditt liv har du flyttat?
    När jag var barn flyttade familjen 4 ggr och när jag och Åke gifte oss flyttade jag hem till hans gård.

  • Hur gammal var du när du flyttade hemifrån?
    20 år.

  • Var du än bor har du bra kontakt med grannarna?
    Vi har bra kontakt med grannarna.

  • Vad har du av följande: Badkar/dusch?
    Vi har badkar och handdusch


  • Balkong/altan/uteplats/trädgård?
    Jodå, det finns alltihop.

  • Kök/kokvrå/annat?
    Kök


  • Antal toaletter?
    En

Inga kommentarer: