måndag 11 juni 2007

Fotografering

1.Har du någon vanlig kamera? (Alltså inte mobil) Vilken sort?

Om inte, vill du ha någon speciell?




Jag har en Nikon Coolpix 3500.


2.Har du/vill du ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du använt den?

Jag har en mobilkamera och använder den de gånger den andra kameran inte är med. Den är ett bra komplement och den är bra när man vill sända ett foto till någon som inte har dator.


3. Gillar du att fotografera? Vad? Om inte, varför?

Jag tycker om att fotografera. Det är roligt när man har en digitalkamera och kan ta massor av bilder precis när man vill.




Särskilt roligt är det att fota vackra växter




Och småkryp


4.Gillar du att stå framför kameran? Varför/Varför inte?

Jag gillar inte att stå framför kameran. Jag har alltid haft komplex för mitt fula bett och vågar aldrig skratta på bild.


5.Vad fotograferade du senast?




Störtade mig ut nu och tog ett foto i trädgården.

Inga kommentarer: