måndag 25 juni 2007

Glädje


  • Vad var roligaste upplevelsen på DIN midsommar? [Någon händelse, någon som sa/gjorde något roligt.] ?
    Direkt roligt, så där så man gapskrattade, vet jag inte att jag kan påstå att jag upplevde midsommaren. Den var snarare lugn och mysig.

  • Vad för "vardagsgrej" får dig att känna extra mycket glädje?
    När jag och Åke sitter tillsammans vid matbordet och småpratar, då känner jag lycka och tillfredsställelse med livet.

  • Varför och på vilket sätt gladde DU någon senast?
    Jag tror att jag gladde frissan häromdagen, när jag träffade henne i affären och talade om att jag var nöjd med hur hon klippt mig.

  • Vad är det "bästa som har hänt" dig i ditt liv? Att få barn räknas inte!?
    När jag gifte mig med Åke.

  • Har du något roligt att se fram emot just nu? Vad?
    Jag har mycket roligt att se fram emot. Först och främst en härlig sommar, i början av juli kommer min syster hit och hälsar på och i höst väntar en resa till Sicilien.


Veckans tjejsnackare är Vardagsliv

Inga kommentarer: