måndag 23 juli 2007

Underverk


  • Vilka av Sveriges 7 underverk har du besökt/vill besöka?
    Jag har besökt samtliga utom Ishotellet i Jukkasjärvi, och Turning Torso i Malmö har jag bara sett på håll. Ishotellet i Jukkasjärvi skulle jag gärna vilja besöka

  • Vilka av Världens 7 underverk har du besökt/vill besöka?
    Colosseum i Rom är det enda som jag besökt. De andra skulle jag också vilja ta mig en titta på.

  • Vilken plats/byggnad skulle du vilja kalla ett riktigt underverk och varför?
    Det finns så otroligt många fantastiska byggnader i världen, men något som imponerat på mig är Stonehenge i England, det är en magisk plats!

  • Vilken artist skulle du vilja kalla ett riktigt underverk och varför?
    Jussi Björling var en sångare med en röst som överträffade allt annat. Ingen har i alla fall fram till nu kunnat jämföras med honom.

  • Har du gjort något som i dina ögon är ett underverk, vad?
    Jag har gjort 3 underverk, mina 3 barn. När man läser om hur många kämpar för att bli gravida och hur många graviditeter som inte fullföljs, är varje barn som föds friskt och utan skador ett underverk.


Veckans tjejsnackare är Nevnarien

Inga kommentarer: