måndag 30 juli 2007

Fordon


  • Har du körkort och hur länge har du haft det?
    Jag tog körkort 1964. Och det får jag tacka min äldsta son för. Han föddes 1963 och det var moderskapspenningen jag fick då som jag använde till detta behjärtansvärda ändamål.

  • Äger du en bil, vilket märke?
    Vi har en Golf, den första bil vi köpt sprillans ny (förut har det bara varit begagnade). Nu är den 6 år gammal och inte så tjusig längre.

  • Vilken är din favoritbil? Motivera!



    Det här är min favorit just nu, en Renault Megan. Jag tycker att den är tuff

  • På vilka sätt tar du dig oftast fram?
    Nu när jag inte jobbar längre blir det mest med bil. När jag jobbade åkte jag buss till o från Visby.

  • Vilka fordon har du åkt/skulle vilja åka? (Ex. bil, båt, buss, flyg, spårvagn osv...)
    Jag har ju åkt det mesta och vart och ett av dem är bra. Jag skulle kunna tänka mig att segla omkring i en luftballong, det har jag aldrig provat, men det kan väl inte räknas som fordon?

Veckans tjejsnackare är Towe My

Inga kommentarer: