måndag 13 augusti 2007

Kärlek

Dagens frågor kommer från Rebecka och Kajsa



  • Minns du din första riktiga kärlek? Var, när, hur?
    Visst minns jag min första kärlek. Jag gick på läroverket och var inackorderad i Visby. Han bjöd på bio och choklad.

  • Minns du första killen du hade? Kommer du ihåg hur det var? Kändes?
    Vad då hade?? Där går nog gränsen för vad jag avslöjar här i bloggen.

  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Varför, varför inte?
    Jag tror på kärlek vid första ögonkastet, för visst kan det hända att personkemin stämmer så där omedelbart.

  • Vad är kärlek för dej?
    När man ser till en annan människas bästa före sitt eget.

  • Har du en pojkvän/flickvän för tillfället? Hur länge har ni varit tillsammans, bor ni ihop?
    Jag är gift och sammanboende med min man, Åke, sedan 46 år.

Inga kommentarer: